torsdag 2 oktober 2008

Nihao!

Jo jo, nu är vi minsann i Peking. Vi har inte haft någon uppkoppling medan vi var i Honolulu men nu har jag en egen liten kabel på rummet. Här är klockan 20:45 den 2:a oktober och dimman (eller om det är smoggen) ligger tät. Vi startade resan igår morse (?) kl. 07:00 då minibussen hämtade oss på hotellet i Waikiki. Därefter har vi hunnit med att fika i Tokyo i Japan och sedan hunnit hit på ca 18 timmar!!! Allt har gått bra och jag hoppas att jag imorgon kan skriva lite mer om Hawaii och försöka få med några bilder.

Ni får hålla tillgodo med en surfkille så länge. Tyvärr får ni inte se mig i bastkjol.

3 kommentarer:

Lukas JQ sa...

Hej Lena, vad roligt att du har kommit fram till Peking.
Jag vill verkligen också resa till Kina nån gång.
Lukas J-Q

Anonym sa...

Men Lena, inte visste jag att Hasse var en surfer.....Wow, du bär då hela tiden på hemligheter he he...
Go Hasse 49 år och 364 dagar idag!!

Och jag håller verkligen med Lukas, jag vill också åka till Kina! Avis.....
Kramis Jean

Anonym sa...

pröva ställa dig på brädan en gång:)