torsdag 10 april 2008

Jobb, jobb och åter jobb!

Ja, så var man igång igen. Dagarna rullar på, fort som bara den. I måndags kväll hade vi arbetslagsmöte, i tisdags hade jag IT-mentormöte, igår hade jag.... hmm... ledig kväll???(konstig känsla) och ikväll har vi kvällskonferens.
I torsdags den 3 april var jag och Jeanette på en rolig Workshop, Njutbildning hette den. Nu har jag lärt mig något så roligt som att "Skypa". Det är egentligen att ringa gratis via internet. Har sedan den man ringer upp även en webkamera så kan man ju vinka till varandra också. Det är himla kul eftersom jag har en hel del släkt runt om i världen.
Ha det nu så bra till nästa gång vi hörs!

2 kommentarer:

jadijadi sa...

Hej Lena,
Jag håller med dig om att workshopen var bra!
Bloggandet går så där... Tror att jag har fått lite skrivkräck nu när jag ser alla mina felskrivningar, suck.
Det är mycket roligar att läsa andras speciellt din!Tycker att vi jobbar på bra med vårt projekt!
Det ska bli spännande när allt sätter igång på allvar, dvs när vi får mer kött på benen så att säga :-))
Kram
J

Inger Lison sa...

Härligt att du njuter av ditt Skypekunnande, visst är det roligt.
Det finns platser kvar på några av våra kurser och om du inte kan så skicka en arbetskamrat som behöver inspireras.
Tills nästa gång
SKYPA PÅ
Inger