söndag 30 mars 2008

Har ni kommit ihåg att ställa fram klockan en timme?

Ja, så var det då bara några skälvande minuter kvar på semestern. Men det gör inget eftersom jag har världens bästa jobb! Det ska bli kul att komma tillbaka efter en veckas semester. Imorgon ska jag och Ninne åka till Nacka simhall med klassen. De ska få lite simundervisning av våra idrottslärare. Matsäcken är fixad (jag var rädd för att jag skulle glömma bort att förbereda den). Och imorgon kväll har vi arbetslagsmöte. Då ska jag visa min PIM 3 film för mitt arbetslag.

Jag var och handlade lite idag till vår cykelvårdsdag den 8 Maj. Det är ju den vi, Jeanette och jag, arbetar med/planerar i vår wikis. Det är svårt att jobba vidare i wikisen just nu. Om några veckor börjar ju själva arbetet för dagen med allt vad det innebär. Det ska ju bakas, målas skyltar, gås igenom trafikregler m.m.

Nåja, vidare information kommer vad det lider!

Inga kommentarer: