söndag 18 januari 2009

Så där ja! Nu är vi hemma igen. Resan har gått bra och det var hemskt mycket att titta på. Jag var inte runt och tittade på Londons sevärdigheter utan ägnade min tid till mässan. Vi promenerade mycket. Dels fram och tillbaka till mässan som låg en bit bort och dels i mässhallen. Den var i två plan och flera hallar. Även om jag gick där i två dagar så såg jag nya montrar hela tiden och skulle hittat nya om jag varit där på lördagen också. Det var också roligt att få umgås med andra deltagare från Nacka. Vi var säkert ett femtital tillsammans. Vi åt gott tillsammans och träffades även på puben. Tänk vilken tur jag har att jag jobbar där jag gör. Jag fick förmånen att göra denna resa, jag har otroligt trevliga arbetskollegor både på Rödmyran och uppe på högstadiet och en mycket trevlig, lyhörd och engagerad ledning. Alla är måna om varandra. Jag vet att det inte är alla förunnat! Att få umgås med våra e-utvecklare var också kul. Dom är också så positiva och är mycket duktiga på det de gör. Man känner verkligen att man när som helst kan komma med frågor och funderingar och de tar sig tid att förklara. Oj, oj så mycket beröm det blev här. Men jag tycker alla berörda ska ta till sig berömmet för det är ni värda!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen,
Vad glad jag blir av att läsa allt beröm!! Det är få som kan ge det! Och de som nu kan ge det visar att de själva har en personlig TRYGGHET. Fler borde vara trygga som du :-) Beröm på bara........
Tack även för trevliga bilder.
Jaaa, håller med jag är verkligen GLAD över att jobba i Nacka!
Kramis
jadijadi