måndag 13 oktober 2008

Ohhh så underbart! Idag fick jag äntligen Skypa med Castor 1-3B, mina underbara barn och kollegor. Snacka om att man längtar hem när man ser alla i klassen. Det var inte utan att det trängde fram en liten tår i ögonvrån.
Nu är Hasse, Fanny och Joakim iväg på elefant safari. Dom har tagit med kameran så jag hoppas att till kvällen kunna lägga upp någon liten bild och filmsnutt från deras äventyr. Själv vågar jag inte rida på elefanter så jag blev kvar hemma på hotellet.
Kram på er alla!
Hälsn. Lena

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad roligt det var för hela klassen att få se dig på storduken :-)) Du må tro att barnen också hade en tår i ögat.... De längtar såååå efter dig. (ja, vi också förstås..) Men samtidigt vill jag ju inte att din resa ska ta slut, för detta är ju ett äventyr utan dess like!! Och det känns som vi alla få pka medtack vare din blogg!! Nu ska vi ha svenska och sedan blir det lite english med treorna. Njut och ha det skönt!Glöm inte att ta en STOOR urgröpt ananas åt mig också. Kram Jean

Anonym sa...

Rättelse i texten;
"...åka med tack vare....."
Tjihi
Jean