lördag 4 oktober 2008


GRATTIS HASSE PÅ 50 ÅRSDAGEN!!! JAG ÄLSKAR DIG!!!

Idag började vi tidigt. Taxin hämtade oss kl 7.30. Först åkte vi och tittade på Fågelboet. Därefter bar det av till muren. Taxiresan dit tog ca 1,5 timmar. Väl där tog vi linbanan upp till muren. Där gick vi i ca. 3 timmar innan vi åkte hem igen. Vår taxichaufför väntade på oss hela tiden och allt gick på den hiskliga summan av 500:-.
Det var långt att gå på muren så man fick ta vilopauser lite då och då.
Hasse är en enastående fotograf så många bilder blev det och dessutom en hel del film däruppifrån.

Klockan är nu 14.00 och vi är tillbaka på hotellet för en liten eftermiddagslur innan kvällens aktiviteter börjar.

Kram från Lena och Hasse

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu har också vi tagit del av eran tur på muren.Tråkigt nog är bilden av er båda lite suddiga men det får väl gå.
Grattis på femtioårs dagen Hasse fint att du just på dagen fick gå på Kinesiska muren så som du ville.
Just som ni skall ta er lille "lur" skall vi åka ner och se till att era barn kommer iväg till Thailand och möter er. Ha det bra önskar Pappa och Mamma.

Anonym sa...

JA MÅ HAN LEVA JA MÅ HAN LEVA JA MÅ HAN LEVA UT I HUNDRADE ÅR JA VISST SKA HAN LEVA JA VISST SKA HAN LEVA JA VISST SKA HAN LEVA UT I HUNDRADE ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR !
Grattis på 50årsdagen många hälsningar från familjen Renfors

Anonym sa...

Tänk nu har du, Hasse nått ett av dina mål(att stå på muren när du blir 50 år...) Av dig ska jag ta lärdom av att man ALDRIG ska ge upp sina drömmarsmål, allt kan förverkligas! Därför vill jag här och nu bara avsluta med en stor GRATTIS SKÅÅÅÅÅÅÅL!!
Kram till er båda (förstås) Jean

Anonym sa...

Hej brochan här. synd att ni fick åka med ett senare flyg.Men nu är ni vell med era barn och har det bra. idag strålande sol och ca grader på dagen. Alla hälsar till er

Anonym sa...

Du firade vell som bara den på års dag. idag 7/10 har jag och min fru varitt gifta i 13 år, men er slår vi alldrig. Jag är avunsjuk på er värme, ni vet hur jag skakar när det blir kallt så vänligen tag med värme hem till oss tack. Ha det bra och roligt dan med fam.