söndag 5 oktober 2008

Hujedamej!
Nyss hemkommen från "Silk" marknaden. Det är ett shoppingcentra i 8 våningar där de säljer allt från nyckelringar, kläder, skor och leksaker till juveler och vackra smycken i olika stånd sida vid sida. Jag tänker aldrig ställa upp i Gladiatorerna. Snacka om gatlopp! Jag fick hjärtklappning, frossa och andnöd. Hasse köpte några saker och jag höll nästan på att köpa en röd Canada Goose jacka. Jag prutade ner den från 1100:- till 200:- men kom sedan underfull med att jag inte hade plats för den i packningen och att jag egentligen inte behövde den. Puh.. vilken nervpers!
På väg tillbaka till hotellet fick vi ett sms från Fanny och Joakim att de hade kommit välbehållna fram till hotellet i Karon, Phuket, Thailand. Skönt!!!
Här har det regnat mer eller mindre i ett dygn men vi ska i alla fall gå en sväng i Peking Parken som ligger här vid sidan om. Imorgon bär det av till Thailand och sista delen av vår resa.
Hoppas vi har nätverk på hotellet där så jag kan fortsätta att blogga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sawadeekaa
Hoppas att transfern från flygplatsen till hotellet funkade för Fanny & Jocke Ha en fortsatt underbar semester med "hela" familjen Kramisar Gunilla