torsdag 13 mars 2008

Vad?

Vad ska jag skriva?
Jag kan ju berätta att jag precis tagit min tredje PIM stjärna. Ska upp till Stadshuset på måndag för att visa filmen för övriga pim3:are. Spännande och pirrigt. Tänkte att nu ska jag jobba lite mer med e-smart när den tredje sjtärnan var kirrad. Hoppas fler går med och tar stjärnor i PIM. Det var inte så väldigt svårt, man får dock klura lite.
Nu ska jag gå in för att få till en Voki. Jag har gjort den ca. 5 gånger, men det är hela tiden något som knasar. Skam den som ger sig, JAG SKA KLARA AV DET!
Var på en Workshop igår. Det var inte så himla kul eftersom jag inte fick något mer kött på benen (precis som Kerstin sa precis innan). Hade hoppats på lite nya tips. Jag lärde mig dock att spara ner en PP-presentation på ett nytt sätt så att den öppnas direkt i bildspelet istället för i arbetsprogrammet. Det var ju i och för sig kul.
Nåja, nog för denna gång.

Inga kommentarer: